Нагадаємо, з 1 січня 2022 року тарифи на вантажні залізничні перевезення вантажів першого тарифного класу зросли на 9%. Це було передбачено наказом №586. До того індексація тарифів відбулася також в серпні 2021 року.

В червні 2022 року УЗ підняла тарифи на вантажні перевезення відразу на 70%.

Представники бізнесу неодноразово заявляли, що УЗ необхідно зосередитись не на підвищенні тарифів, а на зростанні своєї вантажної бази та скороченні витрат (наприклад, операційних), що значно зросли за останній період. В об’єднанні “Укрметалургпром” в свою чергу заявляли, що підвищення тарифів на залізничні перевезення серйозно вдарить по промисловості.

“Тяготи війни в Україні несуть усі. І тут кожному варто зосередитися на власній ефективності, а не намагатися вирішувати свої проблеми за рахунок інших. Решта економіки України не повинна платити за неконтрольоване зростання витрат “Укрзалізниці”. Кожне підвищення залізничних тарифів  призводитиме до того, що частина підприємств просто закриється і вже не зможе відновити свою роботу після перемоги України”, – зі свого боку прокоментував гендиректор ФРТУ Володимир Гусак.

Джерело: https://cfts.org.ua/news/2024/08/22/zamist_chergovogo_pidvischennya_tarifiv_uz_krasche_vzhiti_zakhodiv_po_optimizatsi_vitrat_nadpu_80203