Аналітичний ресурс GMK.Center випустив розгорнутий матеріал присвячений зростанню вартості залізничних перевезень на 8-10 млрд грн , що своєю чергою може призвести до скорочення виробництва або навіть припинення роботи окремих підприємств.
Виконавча директорка Національної асоціації добувної промисловості України Ксенія Оринчак дала свій коментар для цього матеріалу:
Замість підвищення тарифів «Укрзалізниці» слід зосередитися на більш ефективному управлінні витратами, поліпшенні ефективності управління та залученні інвестицій в інфраструктуру. Довгостроковим розв’язанням проблеми є демонополізація «Укрзалізниці», виокремлення конкурентних послуг (таких як тяга) та розподіл інфраструктурних послуг із регулюванням тарифів НКРТ